Baby drinkt ineens heel weinig, komt veel minder vaak

Heb je een vraag over borstvoeding? Stel 'm gerust! Je bent ook van harte welkom om gewoon mee te lezen, je hart te luchten of een vraag te beantwoorden.

Topic starter
Mommymommy

Baby drinkt ineens heel weinig, komt veel minder vaak

Bericht door Mommymommy » do nov 21, 2019 3:49 am

Hallo allemaal,

Het is nu bijna vier uur de nachts en mijn baby van tien weken drinkt ineens veel minder en veel minder vaak. Ze heeft nu voor het laatst om half tien gedronken en ik heb haar zelf om 3.22 uit haar wiegje (naast ons bed) geplukt om haar te laten drinken. Normaal komt ze rond twaalf uur nog drinken, maar dat deed ze nu ook niet. Eerder vandaag (gisteren eigenlijk) dronk ze ook al niet goed, weinig uit de borst halen en ook deze voeding van zojuist was heel beperkt. Ze had maar een slap tongetje.

Ik maak me nu best wel zorgen!! 😢😢

Wat kan ik het beste doen?

Trix Planting
Forumeigenaar

Groei

Bericht door Trix Planting » do nov 28, 2019 5:48 pm

Sorry voor de late reactie. Ik weet niet of het zin heeft om je vraag nog te beantwoorden?

Groeit je baby goed?
Met vriendelijke groet,

Trix Planting BVF
Deskundige Borstvoedingsforum

Topic starter
Mommymommy

Re: Baby drinkt ineens heel weinig, komt veel minder vaak

Bericht door Mommymommy » ma dec 09, 2019 8:31 am

Ik moet deze week weer naar het cjg.

Het voeden gaat alleen maar slechter😭😢
Ze heeft gisteren overdag nauwelijks gedronken uit de borst, alleen uit de fles (afgekolfd). En vannacht heeft ze niet eens haar best gedaan te drinken. Ik ben echt in paniek! Ik ben bijna in staat haar door elkaar te schudden om haar te laten drinken (ik weet dat dat niet helpt, maar het schetst denk ik wel een beeld).

Bij mijn oudste heb ik zonder al te veel problemen twee jaar gevoed en nu gaat het gewoon bagger. Waarom en hoe doe ik er wat aan???? Help!!!!

Vosje

Re: Baby drinkt ineens heel weinig, komt veel minder vaak

Bericht door Vosje » ma dec 09, 2019 1:41 pm

Hoi, heeft ze nog wel genoeg plasluiers? Misschien kan je het beste vandaag nog contact opnemen met La Leche League of Nederlands Vereniging van lactatiekundigen. Als je baby niet genoeg binnenkrijgt moet er natuurlijk snel wat aan gedaan worden!

Plaats reactie