Fulltime kolven

Heb je een vraag over borstvoeding? Stel 'm gerust! Je bent ook van harte welkom om gewoon mee te lezen, je hart te luchten of een vraag te beantwoorden.

Topic starter
Lautje

Fulltime kolven

Bericht door Lautje » zo mar 01, 2020 8:48 pm

He allemaal,

Ik ben in november mama geworden van ons derde kindje. Ik heb ruim 1,5 jaar bv gegeven aan de andere kids. Ik ben relaxed gestart met het voeden van ons meisje.
Al in de kraamweek liepen we er tegen aan dat ze niet goed dronk. Dit is in de maanden daarna niet anders geweest. We zijn vaak bij huisarts, spoedeisende hulp, lactatiekundigen en ook osteopaat geweest. Het zijn hele intense weken geweest, omdat ze ook niet goed sliep. Ik liep de hele dag rondjes met haar in de draagdoek, of ik was bezig met voeden. Ze viel af, groeide weer wat, viel weer af etc. Uiteindelijk ben ik gestopt met.bv, niet omdat ik dat wilde, maar omdat ik niet meer kon en wilde monitoren hoeveel ze binnen kreeg per keer. Na behandeling bij osteopaat kan ze in haar bedje slapen en daardoor is er meer rust gekomen.
Ik heb vreselijke spijt gekregen van het stoppen omdat het niet echt voelde als een keuze, maar meer dat ik niet meer kon. Ik ben daarna gaan relacteren. Ik kolf nu een week fulltime met de Medela Symphonie.

Wie heeft er ervaring met fulltime.kolven tijdens relacteren? Ik kolf nu 30 cc per keer.
Ik kolf 04, 07, 10, 13, 16, 19, 20, 21, 22 uur.

Ik wil mij productie vergroten, zodat ik van de kunstvoeding af kan.

Ik heb meerdere consulten met lactatiekundige thuis gehad en heb fenegriek en gezegende distel besteld.

Ik hoor graag tips!!